Архів статей
15.02.2017 19:58
Сьогодні ми отримали перші результати за дослідницьким проектом "Теплиця на підвіконні": дружно зійшло насіння помідорів та петуній, зійшло поодиноке насіння окропу, проросла залишена у ґрунті дрібнюня бульба картоплі.
—————
15.02.2017 19:45
Застосовуючи правило множення числа на суму, обчисли приклади вправи № 694. Розв'яжи задачу № 695. Тобi допоможе план розв'язування задачi.
—————
14.02.2017 20:16
Пригадай опрацьовану у класі казку Василя Сухомлинського "Зайчик і горобина".
Спробуй скласти власну казку про те, як щедра горобина підгодовує пташок.
Надішли складену казку на мою електронну адресу.
—————
14.02.2017 20:09
Застосовуючи правило множення суми на число обчисли вирази у вправі № 686, та розв'яжи задачу № 687.
—————
14.02.2017 19:01
Вітаємо Коваленко Юліану за перемогу у традиційному шкільному конкурсі "валентинок"!
—————
14.02.2017 18:52
Готуємося до уроку позакласного читання за темою: "Хочеш бути щасливим, не будь лінивим", який відбудеться 21 лютого.
Рекомендовані твори для самостійного опрацювання можна знайти у шкільній та сільській бібліотеках та за посиланнями:
1. Олександр Зима "Виростимо...
—————
13.02.2017 20:11
Прочитай вірш Марійки Підгірянки у вправі № 278. Випиши з вірша виділені слова за поданими групами. Познач будову поданих у третьому завданні слів. Повтори розбір слова за будовою за цією вправою.
—————
13.02.2017 15:10
Застосовуючи правило множення суми на число, обчисли вирази вправи № 676.
Прочитавши і проаналізувавши задачу № 677, поміркуй над планом її розв'язання. Розв'яжи задачу, склавши вираз. Виникли труднощі? Подивись скорочений запис задачі та схему виразу.
—————
10.02.2017 14:29
Сьогодні учні презентували свої результати роботи у дослідницькому проекті "Родовідне дерево".
—————
09.02.2017 18:13
У вправi № 667 знайди значення лише тих виразiв, що мiстять дiю дiлення. Перевiр вiдповiдi: 8, 20, 7, 19, 57, 6, 6.
Розв'яжи задачу № 668. Виникли проблеми? Подивись скорочений запис та план розв'язування задачi.
—————